mandag den 20. maj 2013

Bryggeriet Apollo


I fredags den 17 maj blev jeg 27 år og det skulle selvfølgelig fejres. Efter en rigtig dejlig dag med masser af sol og varme, tog vi efter spisning ud og drak en øl, jeg valgte bryggeriet Apollo da jeg aldrig havde været der før og det lå ganske tæt på. Mikkeller var også oppe at vende men den nye lå lidt for langt væk og den i Viktoriagade har jeg været på så mange gange før, nu skulle jeg prøve noget nyt.

Bryggeriet Apollo slog dørene op i 1990 og har ligget der lige siden. Apollo ligger ved siden af Tivoli og servere også mad til din øl. Hver måned er der en månedens øl som er bestemt efter årstiden







Øllene vi fik var en månedens øl som i denne måned er maj bock (venstre) på 6,5% og Apollo pilsner på 4,6%. Øllet var okay men heller ikke mere end det, smagen hænger desværre langt efter priserne. Ikke et sted jeg umiddelbart ville komme igen eller anbefale til andre.














Vi sad udenfor i det gode vejr.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar