lørdag den 9. juni 2012

Neuzeller - Anti-Aging Bier 4,8%

I går startede EM og i dag skal Danmark spille mod Holland, jeg glæder mig og håber at Danmark de overrasker alt og alle. Så senere skal der også åbnes en øl. Denne her øl er en tysk schwartz-bier, faktisk en lager øl med mørk og med mørke smags noter. Jeg har ingen anelse om hvorfor den hedder Anti-Aging, om det er fordi den som drikker den skal føle sig yngre eller om det har noget med øllet at gøre, det ved jeg ikke, men lad fantasierne køre...

Der er skum men det forsvinder hurtigt efter. Duften er ret tam, meget lidt lakrids er alt hvad jeg får i duften. Den smager frisk og er også let drikkelig, meget godt for dem som ikke synes om en cremet stout. Det eneste gode ved denne er at når du har synket så bliver der efterladt lidt kaffe lakrids smag, mildt og rart.

Er meget glad for at den kun kostede 10 kr for synes ikke den er mere værd end det...

Karakter 2


Ingen kommentarer:

Send en kommentar