torsdag den 1. marts 2012

Brewdog - 5 A.M Saint 5,0%

Brewdog er et bryggeri med beliggenhed i Skotland. De har 11 forskellige slags øl der bliver brygget pt. 2 af dem er de 2 øl med størst antal procenter der nogensinde er blevet brygget (Tactical Nuclear Penquin på 32% og Sink the Bismarck på 41%). Jeg har desværre ikke smagt dem men forhåbentlig kommer jeg til det en dag.

I dag er det 5 A.M Saint, en orange/rødlig øl der har et fint hvidt skum med orange skær i. Den har en dejlig duft af blomster og den smager os af dejligt af blomster, Den er hvertfald ganske bitter men tilpas bitter for mine smagsløg. Den minder dog rigtig meget om deres Punk IPA, også en godt humlet øl.

Brewdog har indtil videre ikke skuffet mig og jeg ser frem til at smage flere af deres varianter.

Karakter 3+

Ingen kommentarer:

Send en kommentar