lørdag den 24. marts 2012

Ørbæk - Golden Honey Wheat 5,0%

I dag har vi haft gang i pakningen af køkkenet, det begynder efterhånden at ses at nu er der altså kun 1 uge til vi flytter.

Ørbæk har jeg haft mange blandede oplevelser med og jeg har haft svært ved at finde ud af hvad det er de vil. Jeg var nede igår i Kvickly og fange nogle af deres mange tilbud, et af dem var blandt andet 40% på speciel øl. Det gjorde mig ret så nysgerrig og jeg fik fanget mig nogle øl dernede.

En af dem var Golden Honey Wheat fra Ørbæk, den har jeg haft kig på et stykke tid men har aldrig rigtig fået købt den.

Øllen er flot lys med hvidt skum. Den ser rigtig indbydende ud. Den dufter svagt af blomster og banan. Den smager tilgengæld af meget og mere kraftigt. Smager af blomster, honning, citron og er rigtig dejlig sød. Det  har jeg savnet i øl der reklamere med at de er søde, hvor jeg ikke har syntes de har haft den sødme, men denne øl skuffer ikke på det punkt.

Den ville jeg sagtens købe igen.

Karakter 3+

Ingen kommentarer:

Send en kommentar