fredag den 23. marts 2012

Indslev - Påske Hvede 6,0%

I dag har ikke just været en god dag da jeg fik stjålet min mobil, utroligt at folk ikke kan lade ens ting være i fred. Det har så taget det måske af min dag, da jeg både skulle politi anmelde det, snakke med forsikring og med mit mobil selskab da jeg skulle have et nyt sim kort til sendt.

Skulle tilmed os ud at hente nogle flyttekasser da vi var løbet tør, men hold da op hvor bliver det dejligt at flytte.

I aften var vi nede og hente noget mad på den nye indiske take away der er åbnet. Det smagte rigtig godt og nu har min kæreste og jeg været i Indien og det fik os til at tænke tilbage på Indien, altså det var ikke så godt som det MEN det var en god standard herhjemme i Danmark.

Da forresten som min kæreste havde taget med hjem fra madlavningen fra skolen, skulle det helst være en lys øl + påske ja så blev det påske hveden fra Indslev Bryggeri, som jeg endnu ikke har smagt nogen øl fra endnu.

Den er flot rav gylden med rigtig flot hvidt skum, dufter af blomster ligesom en forårs øl skal. Smager dejligt frisk og let af banan, humle, appelsin, citrus.

En dejlig øl... Glæder mig til den næste øl fra Indslev Bryggeri.

Karakter 3+


Ingen kommentarer:

Send en kommentar