lørdag den 14. april 2012

Brøckhouse - Blonde 6,5%

Nogen gange så går tiden bare hurtigt, som i dag hvor vi var ude i ikea og hente ting til lejligheden, så kommer man hjem og får samlet noget af det og vupti så er kl 20.30. Man skulle tro det var "juleaften". Nå men så fik man endelig reolen til kælderen hvor alle mine øl nu er blevet samlet og hold da op hvor er det lækkert at få helt styr på dem og så er man nu også helt sikker på at de bliver opbevaret helt som de skal.

Jeg har valgt at tage hul på en Brøckhouse Blonde i dag, den allersidste jeg har tilbage af lige præcis Blonde.

Jeg har allerede anmeldt denne øl herinde før og jeg må indrømme den har intet tabt på sig selvom den er udløbet for 6 år siden.

Man fornemmer appelsin, karamel i duften og en god krydret og sødlig smag af rosiner, dadler, appelsin abrikos der derefter slutter på en fin og tør bitterhed.

Jeg vil savne denne øl og håbe på at Allan Poulsen vender tilbage med sine Brøckhouse øl, så vil jeg som det første gå ned og købe alt det som jeg kan bærer.

Karakter 4

Ingen kommentarer:

Send en kommentar